Longer Longer than there've been fishes in the ocean 早在海裡有魚兒以前 Higher than any bird ever flew 比任何鳥兒飛到過的地租屋方更高 Longer than there've been stars up in the heavens 遠在天上有星星之前 I've been in love with you 我就已經深愛著你吳哥窟 Stronger than any mountain cathedral 遠比任何山峰上的大教堂更堅固 Truer than any tree ever grew 遠比樹的成長更真實 Deeper than 借貸any forest primeval 比原始森林更深邃 I am in love with you 我與你墜入了愛河 I'll bring fire in the winters 我會在冬日裡帶酒店經紀來熾火 You'll send showers in the springs 在春日裡,你帶來了陣雨 We'll fly through the falls and summers 我們將飛過秋天商務中心與夏日 With love on our wings 用我們雙翼上的愛 Through the years as the fire starts to mellow 多年以後當熾火轉弱 Burning lines 酒店工作in the book of our lives 燃燒著我們生命之書裡的字句 Though the binding cracks and the pages start to yellow 雖然封面已經斑駁書頁小型辦公室亦逐漸泛黃 I'll be in love with you 我依然會愛著你 I'll be in love with you 我依然會愛著你 Longer than there've 婚禮佈置been fishes in the ocean 早在海裡有魚兒以前 Higher than any bird ever flew 比任何鳥兒飛到過的地方更高 Longer than 宜蘭民宿there've been stars up in the heavens 遠在天上有星星之前 I've been in love with you 我就已經深愛著你 I am in love with 吳哥窟you 我與你墜入了愛河
arrow
arrow
    全站熱搜

    pk53pkrgwu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()